יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

מפרש בריבוע - יום 5


 הערכה, ציונים, קרדיט
המשימה ליום החמישי היא לכתוב סיפוריפיי - storify אודות הלמידה במפרש בריבוע עד כה.
בשלב ראשון - קראתי את ההנחיות כאן .
בשלב שני - ניגשתי לקריאת החומרים המומלצים ופתחתי את המאמר הראשון
במקביל... בטלפון... התבוננתי בציוצים מהיום. ציוץ חדש ב15:00 מזכיר בסיפוריפיי שלו חמישה משתתפים וביניהם אותי .


You've been quoted in my story "MOOC MOOC "

מיהרתי לתעד את הציוץ כאן בבלוג, אך אילוצי זמן ותפקיד חייבו להניח לעניין לכמה שעות. נשארו פתוחים: טאב אחד ובו המאמר הראשון "ללא קרדיט" לקריאה מאוחר יותר; טאב של טוויטר פתוח על האינטראקציות; טאב של ההנחיות לביצוע ביום חמישי (היום); ושני הבלוגים שלי - אחד בעברית ואחד באנגלית.

שלב שלישי - בחזרה לענינים, 8 בערב: קריאת המאמר הראשון - ביקורת סמויה (ולא כל כך סמויה?) על הכרזת האוניברסיטה של וושינגטון על כוונה להעשיר חלקים מהקורסים שהיא מפתחת עבור קורסרה coursera ולאפשר לסטודנטים לקבל עליהם קרדיט (בתנאי שישלמו...). הזמן שלוקח למי שאינו דובר אנגלית שפת אם לקרוא מאמר אחד כזה שווה ערך לחמישה?

שלב רביעי - נסיון להבין מה זה סטוריפיי באמצעות הסיפור שמזכיר אותי.  אולי זה יוביל לבניית סיפור משלי.

מה זה storify?
כלי ליצירת סיפור המשלב טקסט מקורי עם ציוצים וקטעים מתוך חומר דיגיטלי של  אחרים. כנראה...
 זזה מה שניתן לראות בדוגמה של אנדרו מקרגור.
"Storify allows the user to arrange pieces of conversations to construct a narrative. " (from hybrid pedagogy)

המשימה
  1. Create a Storify document that reflects what you’ve learned during MOOC MOOC thus far. (If you are unfamiliar with Storify, read How to Storify. Why to Storify. for some helpful ideas.)
  2. When your document is complete, tweet about it under the hashtag #moocmooc and include a link.
  3. Follow #moocmooc throughout the day to see other participants’ Storify articles. Read carefully, and assess in the comments section of their document. You can also “like” individual components that you find particularly cool or persuasive.
  4. Join the Assessments and Outcomes discussion in the course and contribute your thoughts about your own criteria for assessing today’s assignment, as well your ideas about assessments and outcomes in MOOCs.